top of page

MagnoliaHelse-gruppe

Offentlig·38 medlemmer

Okej, jag måste bara få ur mig det här. Jag har försökt måla om min hall i flera veckor nu, men varje gång jag börjar blir det bara en röra. Jag har sett en massa DIY-videor och trodde att jag skulle klara det, men jag kan verkligen inte få till det. Färgen ser alltid ojämn ut, och jag har spillt på golvet också. Jag vill bara ha ett fint resultat utan att behöva slita ut mig. Har du något bra tips, eller kanske en firma som kan hjälpa mig? Jag har hört att www.malerifirmaistockholm.n.nu är bra.

karmenbeer23
for 3 døgn siden

Jag kan bara inte förstå varför vi ens försöker göra allt själva! Visst, det är kul att ge sig på projekt, men i många fall blir det bara jobbigt. Jag har sett för många vänner som kämpar med att få till färgen och slutligen anställer proffs ändå. Varför inte bara gå direkt till en expert från början? Att låta någon som verkligen vet vad de gör ta hand om det kan spara både tid och frustration. Jag tycker verkligen att det är värt att investera i professionell hjälp, särskilt när det handlar om att skapa ett hem du verkligen trivs i!

Like

Om

Velkommen til gruppen! Du kan få kontakt med andre medlemmer...

medlemmer

  • Jon Snow
    Jon Snow
  • Hạ Mi Nguyễn
    Hạ Mi Nguyễn
  • Kawaki Waki
    Kawaki Waki
  • Tommy Cooper
    Tommy Cooper
  • phambaokhang126
bottom of page